Renovation

diptych

3 thoughts on “Renovation

  1. Çok anlamlı bir fotoğraf. Biraz bana içinde yaşadığımız kentsel dönüşüm projelerini anımsattı. O kapı aralığından hayat bulan sarmaşık gibi, hissettim kendimi bir an bu şehrin içinde. 🙂 Teşekkür ederim, güzel fotoğraflar çekiyorsunuz. Sevgiler, nia

    • Ben de bir hafta arayla, aynı duygularla çektim o fotoğrafları… O aralıktan fışkıran hayatın başına mutlaka bir iş geleceğini düşünüyordum ama bu kadar çabuk olmasına şaşırdım.

  2. … bu coğrafyada, hayatların başına mutlaka bir iş geliyor zaten… İngiltere’de, kasaba ile şehir arasında daracık bir yolu hantırladım şu anda, içinde olduğumuz otobüs kıvrıla kıvrıla, iki yanı yılların ağaçlarıyla çevrilmiş geniş arazilerin ortasına yapılmış asflat yolda ilerliyordu. Yol o kadar dar ki, sürekli karşılıklı arabalar birbirlerine yol veriyorlardı. Bir an (bu coğrafyadan alışık olduğumdan olsa gerek) yolu neden genişletmiyorlar, arazi de uygun dedim… dediğim anda da çok utandım. “Ağaçlara da yeşil araziye de zarar vermek istemiyoruz, bu yolu bu şekilde kullanmaya razı herkes.”… Bilmiyorum, bilemiyorum bu anlayışa gelebilir miyiz… Ben bile yolu genişletmei düşündüğüme göre…Teşekkürler, sevgiler, nia

Leave a Reply

