Okumakta Olduğum Kitaplar / The Books I am Reading Nowadays

Pek övünülecek olmadığını bildiğim bir huyum var; aynı anda çok sayıda kitapla haşır neşir oluyorum. Birini elime alıp ötekini bırakıyorum. Bir süre sonra çoğu bitiyor. Uzunca bir süre sonra hemen hepsi bitiyor. Nadiren de, bir kitabı bitirmekten vazgeçmiş olduğumu görüyorum!
Neyse, şu andaki liste şöyle:
Kelimelerden Eski Dil………………Derrick Jensen……..Dharma Yay.
İletişime Karşı………………………..Mario Perniola……..Dost Kitabevi Yay.
Yeryüzünde Bir Sürgün “Juan Goytisolo”………………..Metis Yay.
Şah İsmail Hata’i Külliyatı……………………………………Kaknüs Şiir Yay.
Osmanlı İmparatorluğu Klasik Çağ 1300 – 1600……..Halil İnalcık……..Yapı Kredi Yay.
Ölüme bakmak……….Osman Akınhay………..Agora Kitaplığı

Pek övünülecek olmadığını bildiğim bir huyum var; aynı anda çok sayıda kitapla haşır neşir oluyorum. Birini elime alıp ötekini bırakıyorum. Bir süre sonra çoğu bitiyor. Uzunca bir süre sonra hemen hepsi bitiyor. Nadiren de, bir kitabı bitirmekten vazgeçmiş olduğumu görüyorum!

Neyse, şu andaki liste şöyle:

Kelimelerden Eski Dil………………Derrick Jensen……..Dharma Yay.

İletişime Karşı………………………..Mario Perniola……..Dost Kitabevi Yay.

Yeryüzünde Bir Sürgün “Juan Goytisolo”………………..Metis Yay.

Şah İsmail Hata’i Külliyatı……………………………………Kaknüs Şiir Yay.

Osmanlı İmparatorluğu Klasik Çağ 1300 – 1600……..Halil İnalcık……..Yapı Kredi Yay.

Ölüme bakmak……….Osman Akınhay………..Agora Kitaplığı

Leave a Reply

